Alone we can do so little; together we can do so much.
— Helen Keller

"مقدرتنا محدودة حين تفرقنا. معا نستطيع فعل الكثير" 
- هيلين كيلر
 


بامكانك المساعدة و ترك أثر خير في المجتمع، اذ نؤمن أن هذا المشروع يعتمد على تكاتف المجتمع ككل من أفراد، وشركات، و منظمات في تحقيق هدفنا وهو عمل حلقة وصل بين فئات المجتمع المختلفة لخلق مجتمع متجانس و مترابط.

نحث الجميع على المشاركة بما يستطيعون سواء بوقتهم أو مالهم أو معلومات أو حتى باطلاع الآخرين عن هئا المشروع لتقليل الاسراف في الأكل و توزيع الطعام الفائض .عن الحاجة

 

 

You can make a difference. We strongly believe that refood will only succeed in a communal effort that combines individuals, companies, and organizations together. Our goal is to bridge the gap between different segments of society to create a cohesive environment. As this is an altruistic initiative that serves to make our community a better place, we encourage everyone to pitch in, in whatever way they can whether it be in resources, information, time, experience, or simply spreading the word. 

 

 

join us

Would you like to contribute with your time, experience, or resources? Even the smallest contributions have the most significant impact!